السبت، 27 فبراير 2010


انا مخترتش اكون
نسياك
انا وياك
انا احلامى بعيشها معاك
انا فى البعد بكون عايشه مع الاموات
ياروح الروح
خليك واثق
فى شوقى ليك
وغرامى
يا نور عينى
انا من غيرك
بتوه فى الدنيادى
والايام
اكيد صعبه
متتحسش
ولو هحلف بشئ
واقول عاشقه
اكيد هحلف بحبى اليك
يا دوا جروحى
سكناك روحى
وبتنفس دفا مشاعرك الراقيه
دى ضمه قلبك تكفينى
وبسمه منك بتروينى
يااحن الناس انا عشقاك
انا دايبه فى تكوينك
انا ساكنه شراينك
وواثقه فى يوم هكون منك
هشيل اسمك هشيل ابنك
هكون ليك وكل الدنيا هتحسدنى على قربك
يااغلا الناس
انا فى بعدك اكيد عايشه مع الاموات
وبتمنى الشهور تمضى ثوانى واشوفك
اعيش وياك ولو يوم يجمعنا لباقى العمر
خلاص انسا اللى فات منى
وهتسامح
ماهو قلبك
ياسمين ابيض بيحملنى
ويحمينى حتى من نفسى
بحبك

هناك تعليقان (2):

Ms Venus يقول...

طب اقول ايه على الجمال ده ؟


رائعة يا نوجا رائعة

تسلم ايديكى ويسلم قلمك وتسلم روحك

رقة الندى يقول...

وتسلملى انتى فينوس الرقيقه طيبه القلب
شكرا لوجودك الجميل دايما حبيبتى