الجمعة، 21 يناير 2011

اشياء كثيرة يخبرنى بها..احيانا عنه..عن حبنا..عن مستقبلنا معا..ونظل نحلم ونساير احلامنا كما لو كانت واقع..لكنه ابدااا ما اتخذ خطوة نحو تحقيق مايقول وما يوعد به.
.............

بتكلمينى ع الوفا
وناسيه مين ابتدى..
اول خطاوى الخيانه....
فاكرة ظنك فيا وشكك الدايم فى حبى
فاكرة لما حلفت ليكى انك انتى الاولى والاخيرة
بس انتى محستيش نظرة عنيكى كنتى بتقولى فيها ايه
ازى انا ابقى خاين وانا من حبى فيكى مش قادر ازعل من اتهامك
انا يا حبيبة العمر عمرى ماخنتك ولا شفت فى الدنيا زيك
انتى واحدة ..صدقينى ربنا مخلقش غيرها عشان تعيش فى قلبى
يبقى ايه لازمه كلامك ..انسى بقى شكك وظنك..واعرفى..قلبى مسامحك
...................

النصيب دا قدر
وقدرى يا حبيبتى انى اكون ليكى وتكونى ليا
مقدرش يا أنا اعيش من غيرك انتى..
يادنيتى الجميله انا عايش بيكى انتى
ازى اقدر احب وانتى اللى ساكنه القلب
ياحبيبتى مفيش ملاك بيعيش على الارض
لكن انتى يا ملاكى محتله الروح و النبض
سامحينى.. وانسى ويايا الاحزان
انا هنا بس عشان..ارسم فى عيونك بسمه
واكتب فى العمر افراحك.. ياحبيبتى يااحلا ملاك
سامحينى

.................

اخر فرصه
ياتكسبنى ياتخسر حب عمرك ماهتحسه الا منى
انا عشقاك ياقلبى ونور عيونى
ولما فارقت كنت فى حضنى عايشنى ساكنى
انا منساش ايامى فى بعدك..
كانت عينى بتبكى لصورتك وصوتى حزين بينادى عليك
ارجع فرح قلبى وروحى..
وحشنى حنانك وطيبة قلبك
وحشنى جنونك وشوقك وغيرتك
متسبنيش تانى اضيع..منا فى بعدك كنت بضيع
اخر فرصه
انا بغفرلك كل ماكان.. وانت كمان
لازم تنسا وتعرف انى اى قساوة كانت منى
علشان انت ياغالى حبيبى..
وعلشان تعرف انى بعادى دا شئ يرجعلك
خاف على حبى وحاول تمسك فى اخر فرصه بينى وبينك
.................


اعتزلت العالم الذى لا تحييه معى
وقررت الذهاب الى حيث الا عودة
فلا للحياه معنى بدونك ولا لوجودى
اساس بغير حبك
..........

اشتقت نفسى التى صارت فى بعدك سراب،،،،
...........

مع نفسى بحب اكون مع نفسى
اعيش الدنيا فى صمت
لا حد يقولى انسى ولا اسمع حكاوى لحد
مع نفسى بعيش طفولتى وذكريات ملهاش حد
البس قناع العقل وافضل أعد ...انا قد ايه فى حبى انخدعت
واحلف ماشوفه تانى (اللى اسمه ايه الحب)ولا اسمح لقلبى يدق
مع نفسى.. بداوى نفسى وجروح علمها فيا.. زمن ..مالووووووش معزة لحد.

.............

بعد المرار واللى شفته فى حبك
بعتزرلك..كل ذكريات مابينا
حلوة وحشه
تحت منى...متسويش زى قلبك

..........

ليست هناك تعليقات: