الأربعاء، 16 فبراير 2011

كنت اسئل

وشوف هصدك ولا هاخدك فى حضنى.. واسامحك

صعبان عليا اوى منك

ليه القاسية داانا قلبى عاشقك

بتقول حزين وغيابى غصب عنك

والدموع ماليه عنيك ع الفراق

طب وليه ياحبيبى الفراق

قرب تعال وانسى وهنسا

انا ليا مين فى الدنيا غيرك حبيبنى

داانا عمرى عيشته فى حبك انت

ووعدت نفسى ووعدت قلبك لا يمكن هحب ولا اعيش مع غيرك انت

كنت اسئل...

ولو من بعيد على حالى بعدك

اكيد هتعرف ان العيون الحزننين دول لا يمكن يشوفو غيرك انت

يا حبيبى انا قلبى حبك وبعدك لا يمكن يدق لغيرك انت

ارجع ومتفكرش مين فينا ظلم..وسامحنى منا برضو سامحتك

وايام البعد عدو سنين ..كفايه

اشتقت ليك ولعيونك ولكلامك

اشتقت حبيبى لدفا احلامك

كنت اسئل..مش بلومك

بس قلبى واخد على خاطرة منك

ازى تسبنى وازى توافق ع الفراق حتى لو كان باختيارى

انا مضعفتش بس الدنيا بتضعف فى ارادتنا

ارجع ...وقوينى بيك وقولها..سامحتك حبيبتى

ليست هناك تعليقات: