الأحد، 6 نوفمبر 2011



كلمتين وقلبى حزين...
فين انت..... وانا فين..
كانت عيونى مغمضه وفتحتها على نظرتك..
فتحت بيها الف باب على قلب عاش عمره خايف من العذاب..
حب ايه ... انا قلبى والله ماكان يعرفه... ولاغيرك انت حس بيه
بتسبنى اسهر وتسبنى ابكى وتقول حزين.. م البعاد...قصدك حبيبى م..الفراق
كلمتين .. رسالة فيها الفين سؤال... كل سنة وانتى وانا طيبين ...
فينك حبيبى قولى فين
...زى اى حد انا ...وتقولى عيد...
عيدى من غيرك مش سعيد... انا عايزة اشوفك والمسك
...احس حضنك والدفى اللى فى عنيك..
وحشتنى والحنين ليك شئ قووى اوووى
...
كان حتى صوتك صبر بيطيب فى قلبى ويواسيه على غربتك وغربتى
حرمتنى منك ومنه وبقي كل اللى بينا كلمتين ...
بعاد اوى قريبين..

وحشتنى ومش راح اصبر على كدا.. قلبى الحزين متمرد عليك
وعايزك تعشله اللى جاى
...وتفضل فى حضنة ساكنة وضامة
حاسس بنبضه وجوة منه بتنطقه كلمة اكيدة...

انى حبيبتك.. وكل ناسك
وكل شئ فى دنيتك .. زى ماانت ياحبيبى عندى...الوجود دا كله.

ليست هناك تعليقات: