الاثنين، 17 أكتوبر 2011


شخابيط.. تخاريف ..وكلام مرصوص مالهوش معنى
ال ايه يعنى.. عروسة بتغنى وجعتوا دماغنا...
والهيصة ف الزفة حصان اعمى... وعريس مسطول ريحتة غريبة
والليله يا ناس تقولوش ضلمة ... واغانى السيس..سيس ايه ..دا كلام مساطيل ومصدعنا
وادى الناس ضاربين بانجو حالهم حال.. اخر تهييس... فاكرين الدنيا هتحلالهم..
والصوت يعلا والريحة خلاص قلبت راسنا... حسيت حالى نسيت اسمى ونسيت انا جايه ابارك ولا اساسى انا مين اصلا...
وانا ايه جابنى الحتة دى وانا ايه مالى ومال اللمة... اتارينى صحيح كنت معدى وزى الناس قلت اتفرج..شعب مزجانجى يحب الفرجة حتى ان كانت هتقلب سلطة .

هناك تعليقان (2):

ياره عبدالله يقول...

وعجبى
شكلك عملتى دماغ عاليه فى عيد ميادك
هههههههههههه
عجبتنى قوى قوى دى بحب الاسلوب ده جدا فى الكتابه

رقة الندى يقول...

ههههههههههه اه يابنتى معديه ع فرح شفت العجب ف الدقيقه اللى عديت فيها
ربنا يخليكى ليا يا رافعة معنوياتى :*:*